עולם הקמעונאות הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, והוא עובר שינויים מהותיים שישפיעו על הדרך בה נצרוך בעתיד לא רק מזון, אלא גם מוצרי חשמל, רהיטים, ומה לא. ב”צורכים חדשנות” נסקור את אותם שינויים שעוברת הקמעונאות, ננסה להבין מה עומד מאחורי אותם שינויים ואיך הם ישפיע עלינו.
סביר להניח שכל אדם אקראי סביבכם – ברחוב, בעבודה, במשפחה המורחבת – חבר במועדון לקוחות אחד לפחות.
התופעה הצרכנית עצומת המימדים הזאת לא פוסחת על ישראל, ולאחרונה היא מגיעה אלינו ביתר שאת, כשחוויית המועדון הופכת מתקדמת וחדשנית יותר וכוללת בתוכה פיצ'רים מעניינים כמו מטבעות וירטואליים למשל.
לאחרונה שופרסל מיתגה מחדש את מועדון הלקוחות העצום שלה עם תכנית צבירה חדשה ומיוחדת שלקחה השראה ממועדוני הלקוחות הגדולים והחדשניים ביותר בעולם.
אבל איפה ומתי התחיל בכלל הקונספט של מועדון לקוחות? באילו אסטרטגיות נוקטים המועדונים השונים כדי לייצר נאמנות בקרב הלקוחות? ואיך המועדונים משרתים את החברה שעומדת מאחוריהם?ֿ