פודקאסטים יכולים להפוך לזרם הכנסה רווחי, אבל מה צריך כדי שזה יקרה?
מדריך זה יסביר כיצד פודקאסטים מצליחים ממנפים את קהל הפודקאסטים שלהם כדי לפרנס את עצמם כלכלית. זה גם יעזור לך לאמוד את כמות הכסף שהפודקאסט שלך יכול להפיק.
עמוד בדרישות הבסיסיות
אם אתה מנסה לייצר רווח מהפודקאסט שלך מוקדם מדי, אתה מסתכן בעצירת הצמיחה של הקהל שלך ומסכן את התוכניות העתידיות. לפני שאתה שוקל לייצר רווח מהפודקאסט שלך, ודא שאתה:
- שלח עדכון RSS לכל המדריכים המובילים (אפל פודקאסטים, גוגל פודקאסטים, Spotify, Stitcher וכו')
- פרסם פרק חדש פעם בשבוע
- יש נוכחות ברשתות חברתיות
- יש בסיס של 1,000 הורדות לכל פרק
לדעת רבים, אסטרטגיית המונטיזציה הטובה ביותר של הפודקאסטים היא לספק ערך לתוכן שלך.
מכירה עקיפה באמצעות שירות לקהל שלך והבנת הצרכים שלו מאפשרת לך לבנות קרבה כך שהם בוטחים בהצעות שאתה מציע בהמשך הקו.
להלן שלושה תרחישים כדי לתת לכם מושג כמה אתם יכולים להרוויח על סמך גודל הקהל שלכם. תבחנו איזה מהם הכי מתאים לפודקאסט שלכם!
תרחיש מס' 1: 1,000 הורדות לכל פרק
עם 1,000 הורדות לפרק, נכנסת לתחום ההצלחה המתונה. בשלב זה בחיי הפודקאסט שלך, הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לעצור את הצמיחה שלך.
פרסום בפודקאסט יכול להוריד מחוויית המאזין, לכן עדיף להשתמש באסטרטגיות שאינן פולשניות. הנה כמה מזרמי ההכנסה הטובים ביותר לשלב זה של הצמיחה של הפודקאסט שלך.
מכירות שותפים של אמזון
תוכנית השותפים של אמזון מאפשרת לך לשתף קישורים למוצרים באתר האינטרנט שלהם. כשותף, אתה מקבל אחוז מהמכירות בכל פעם שמישהו לוחץ על הקישור שלך כדי לרכוש פריט.
בכל פעם שאתה מזכיר מוצר זמין באמזון, כלול קישור שותף מותאם אישית בהערות התוכנית של הפרק שלך כדי לתת למאזינים שלך דרך קלה ללמוד עוד על המוצר.
כל דבר שהם רוכשים באמזון תוך 24 שעות מרגע הלחיצה על הקישור שלך יזכה אותך בעמלה.
בערך 1% מהקהל שלך ירכוש דרך קישור השותפים שלך (בממוצע של $15 לכל מכירה).
Buzzsprout Affiliate Marketplace
אם אתה מארח את הפודקאסט שלך עם Buzzsprout, אתה יכול להתחיל לייצר רווח מהתוכנית שלך דרך שוק השותפים ללא קשר לגודל הקהל.
כל החברות בשוק צריכות לעמוד בסט קריטריונים קפדני. כאשר אתה מבצע מכירה, שותפים משלמים את הרווחים שלך באמצעות PayPal. Buzzsprout לא לוקחת עמלה או עמלת מתווך מהמכירות שלך.
כדי לגשת לשוק, היכנס לחשבון Buzzsprout ובחר בכרטיסייה מונטיזציה.
לאחר מכן, תוכל לעיין ברשימת השותפים כדי למצוא את המוצרים הרלוונטיים ביותר לקהל שלך. לאחר שתמצא את המוצר/ים הנכונים לקידום, מלא את טופס השותפים כדי לקבל את הקישור שלך בתוך 48-72 שעות.
Podcorn
Podcorn פתוח לפודקאסטים בכל גודל. אין עמלת מתווך, ואתה מקבל תשלום במזומן דרך Stripe או PayPal.
פלטפורמת השירות העצמי של Podcorn לחסויות לפודקאסטים היא אלטרנטיבה מצוינת למודלים מסורתיים של CPM או לחיפוש נותני חסות בעצמכם. השוק הפתוח שלהם מחבר אותך עם חסויות ייחודיות התואמות את המיתוג והמסר של הפודקאסט שלך.
ברגע ש-Podcorn יתאים לך הזדמנויות לנותני חסות, תוכל לבחור עם אילו חברות תרצה לעבוד, להגיש הצעה לנותן החסות ולנהל משא ומתן על הפרטים (מחירים, פורמטים, לוח זמנים וכו').
תרומות מאזינים
ברגע שיש לך 1,000 הורדות לפרק, תוכל להרוויח כסף נוסף באמצעות תרומות מאזינים חודשיות. NPR ותחנות רדיו אחרות נתמכות מאזינים במשך עשרות שנים, וזה הופך לזרם הכנסה פופולרי גם עבור פודקאסטרים עצמאיים.
Patreon הוא אתר מימון ההמונים הפופולרי ביותר ומקל על קבלת תמיכה מהמאזינים. קיום דף Patreon אומר שאתה צריך להשקיע זמן נוסף ביצירת תוכן בלעדי לתורמים, אז וודא שהרווחים הפוטנציאליים שווים את הזמן שלך.
קורסים מקוונים
קורסים מקוונים הם אחת ההזדמנויות הרווחיות ביותר להכנסה פסיבית. הם מאפשרים לך לצלול עמוק לתוך נושא מסוים אחד ולהציע תוכן פרימיום שאינו זמין דרך הפודקאסט שלך.
זהה את שלושת פרקי הפודקאסט הפופולריים ביותר שלך כדי לפתח רעיון לקורס. לאחר מכן, עשה סיעור מוחות כיצד תוכל להשתמש באחד מהנושאים הללו כדי לעזור למאזינים שלך לפתור בעיה.
אתה יכול להשתמש באתר כמו Podia כדי להשיק את הקורס שלך ולהתחיל לאסוף מכירות. פרסם את הקורס שלך בפודקאסט ודנה מדוע על המאזינים שלך לשקול להשקיע במה שיצרת.
תרחיש מס' 2. 5,000 הורדות לפרק
ברגע שתגיע ל-5,000 הורדות לפרק, תוכל להתחיל להרוויח כסף רציני יותר. אתה יכול להמשיך להשתמש באסטרטגיות המונטיזציה שהתחלת בהן ולהוסיף את זרמי ההכנסה הנוספים הללו לתמהיל.
חסויות לפודקאסטים
רוב נותני החסות מעדיפים לפצות אותך על סמך מחיר לאלף הופעות (לכל 1,000 הורדות). פרק עם 5,000 הורדות יניב לך הכנסות של 100 דולר בערך.
רוב מארחי הפודקאסטים מציגים מודעה באמצע הסרט הפועלת באמצע הפרק עם קוד פרומו. מאזינים יכולים להשתמש בקוד זה כדי לקבל הנחה על המוצר שאתה מקדם, והספונסר שלך יכול להשתמש בו כדי לעקוב אחר ביצועי המודעה שלך.
כדי למצוא נותני חסות לפודקאסטים, ראה אילו מותגים מופיעים בפודקאסטים בז'אנר שלך. בצע חיפוש בגוגל כדי למצוא את פרטי הקשר של צוות המכירות או השיווק שלהם ובקש לדבר עם האדם שמטפל בפרסום מקוון.
תרחיש מס' 3. 10,000+ הורדות לכל פרק
אתה מגיע לנקודת פיתול כאשר אתה מתחיל להגיע ליותר מ-10,000 הורדות בממוצע לפרק. טיפחת קהל עוקב שמוצא ערך בתוכן שלך, ואתה יכול בקלות לייצר הכנסה במשרה מלאה מהפודקאסט שלך.
להלן זרמי ההכנסה הרווחיים העומדים לרשותך בשלב זה.
תוכניות שותפים
המאזינים חכמים וקולטים במהירות מודעות פודקאסט מופרכות. אתה יכול לשמור על אמון המאזין שלך על ידי שיתוף פעולה עם חברות שאתה משתמש ואוהב במוצרים שלהן.
לחברות יש לרוב תוכניות שותפים עבור המוצרים שלהן, עם שיעורי פיצויים הנעים בין 25% ל-50%.
חקור את המוצרים שבהם אתה משתמש כעת כדי לראות אם לחברה יש תוכנית שותפים. אם כן, תהליך ההרשמה הוא בדרך כלל פשוט.
זה יכול לקחת זמן וכישורי משא ומתן טובים כדי לחקור חברות בעצמך, אז היו סבלניים בזמן שאתם עובדים כדי להגיע לעסקה מועילה הדדית.
הופעות אורח
הפודקאסט הוא שער לעולם הדיבור בפני קהל. אם יש לך 10,000 מאזינים בחודש, כנראה שאתה משאב מהימן בתחומך ואנשי תקשורת מרתק.
זה רעיון טוב להציע שיחות חינם כדי להכניס את הרגל שלך בדלת. אתה יכול להציע שיחות חינם באירועים חיים כדי לקבל חוויה ולהתחבר למארגני כנסים שאולי ירצו להעסיק אותך בעתיד.
ברגע שתבסס את עצמך כדובר איכותי, תוכל להרוויח אלפי דולרים על נאום בודד.
שירותי ייעוץ
יש כנראה קומץ מאזינים בקהל שלך שישלמו עבור עזרה מותאמת אישית בתחום המומחיות שלך.
אנשים מוכנים לשלם על חיסכון בזמן ללמוד דברים בעצמם, גם אם אינך הסמכות מספר אחת בנושא.
כל עוד אתה יודע משהו שהמאזינים שלך לא יודעים ויכול לעזור להם לפתור בעיה, יש לך שירות למכור.
הגדל את מספרי ההורדות והגדל את הפודקאסט שלך!
הצלחה בכל תחום בפודקאסט מסתכמת בסופו של דבר בעבודה קשה ובתוכן בעל ערך. תוכן מרתק ותכליתי הוא הבסיס לתוכנית מצליחה שיכולה להרוויח כסף בעתיד.
עד שתגיע לסף הראשון למונטיזציה (1,000 הורדות לפרק), הזמן שלך מושקע בצורה הטובה ביותר ביצירת תוכן בעל ערך ובבניית בסיס המאזינים שלך.