קומרסיישן – Commersation

מה זה קומרסיישן? בעברית פשוטה- קונברסיישן על קומרס. ובהרחבה- הפודקאסט בו אני מארח את האנשים שחיים ונושמים איקומרס. בכל פרק שיחה המציגה זווית אחרת של העולם הרותח והמרתק הזה. בקומרסיישן מתארחים א.נשים שעובדים בקמעונאות, שעושים איקומרס, משקיעים באיקום , ספקי שירותי בניה וניהול, סטארטאפים בתחום, חברות הפצה ושילוח, מומחי אסטרטגיה שעובדים עם גופים ישראליים ובינלאומיים, אנשי ממשקים ועיצוב לאיקום, אנשי כספים ולוגיסטיקה, כאלה שהצליחו וכאלה שלא, בדגש על אנשים וכמה שיותר נשים. וכן, תמיד מעניין אותי כיצד שזורים חייהם של מובילי תעשיית האיקום בעבודתם. פרק אחרי פרק, אני מנסה לבנות את הפאזל שתמונתו האינסופית היא תמונת הקמעונאות החדשה, ה- NewCommerce. מקווה שתיהנו וגם שתלמדו משהו חדש בכל פרק, בין אתם עובדים, יזמים ומתעניינים באיקום ובקמעונאות הדיגיטלית ובין אם אנשים סקרנים מטבעכם שאינם עובדים בתחום. עורך ומגיש- יועץ האיקומרס והריטייל תימור גורדון
אחת הקטגוריות שהרשימו אותי במחקר מיפוי האיקומרס הישראלי, היא זו של המזון והמשקאות. 30 חנויות איקומרס כאלה נכנסו לרשימת הטופ 500, כשתחומי ההתמחות נחלקים בצורה שווה למדי בין אלכוהול, פירות וירקות, שוקולד, וכמובן- קפה. אני אוהב קפה. אני אוהב גם אלכוהול ושוקולד. וגם ירקות ואפילו פירות. אבל בעיקר קפה. אז מה גורם לנו לרצות לקנות ישירות מהמותגים דווקא בתחום הזה? אותי זה מסקרן, מקווה שגם אתכם. ובכן, בטופ של האיקומרס הישראלי (כדברי המשוררת ס.קרפנטר): לא תצליחו להירדם, אני יודע, זה אני נ ס פ ר ס ו. אז, שי דינור האחד והיחיד, סמנכ״ל החטיבה המסחרית בנספרסו ישראל, עושה את זה יותר טוב מג׳ורג׳ קלוני.
תודה לשי. לאלי אלון ולאולפני ביזי, לחברים באדיו.
תודה לכל מי שלא מתייאש ונלחם יום יום כדי שהחיים בישראל יהיו חיים ששווה לחיות אותם.










